یکی از جذابترین فعالیت های برای دهه فجر برگزاری مسابقات هیجان انگیز و آموزنده است که در ادامه تعدادی ازین ایده ها را با شما به اشتراک می گذاریم که به سادگی می توانید در مدارس، مساجد، هیئات و جشن های نوجوانان در این ایام استفاده کنید.

مسابقه کتابخوانی دهه فجر

صعود چهل ساله

کتاب صعود چهل ساله، اثبات کارآمدی نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر اسناد بین‌المللی می باشد. این کتاب که نتیجه ی بیش از هفده هزار ساعت مطالعه  است که مطالبی را ارائه می کند که  حس غرور هر ایرانی مسلمان و انقلابی را بر می انگیزاند.

👈دانلود کتاب صعود چهل ساله👉

👈دانلود نمونه سوالات پیشنهادی برای مسابقه کتاب خوانی صعود چهل ساله👉

 

مسابقه تهیه کلیپ از خاطرات قبل از انقلابِ پدربزرگ ها و مادربزرگ‌ها

در این مسابقه شرکت کنندگان می توانند با یک گوشی همراه ساده با بزرگترهای فامیل که خاطراتی از زمان انقلاب دارند مصاحبه کوچکی داشته باشند و حال و هوای زمان انقلاب و انگیزه های آسمانی مردم را مستقیما بشوند و تجربه کنند.

با تهیه یک لیست کوتاه و هدات کننده از مقدمات لازم برای انجام مصاحبه به شرکت کنندگان کمک کنید تا با انگیزه بیشتری در این مسابقه شرکت کنند.

چک لیست انجام مصاحبه:

  •  برای ضبط مصاحبه می توانید از یک گوشی همراه دوربین دار استفاده کنید.
  • تهیه لیستی از سوالات که دوست دارید بپرسید.
  • محیطی آرام و بی سرو صدا برای مصاحبه فراهم کنید.
  • قبل از شروع مصاحبه یک دور با مصاحبه شوندگان مطالب را مرور کنید.
  • درصورت تمایل به ارائه محتوای حرفه ای تر می توانید از نرم افزار های رایگان ویرایش ویدیو در تلفن همراه خود استفاده کنید.

مسابقه بهترین سلفی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مسابقه سلفی به اینصورت می باشد که هر یک از شرکت کنندگان باید از شرکتشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن عکس سلفی با حضور خودشان بگیرند و به بهترین تصویر برداری و سوژه هدیه داده شود.

 

مسابقه تزئین منزل به مناسبت دهه فجر

در این مسابقه شرکت کنندگان را تشویق می کنید که از تزئین منزل خود برای ایام الله دهه فجر تصویر برداری کنند و به بهترین تزیین منزل جایزه داده می شود.

 

مسابقه نقاشی

شرکت کنندگان یک نقاشی مرتبط با ایام الله دهه فجر می کشند و به بهترین تصویر کشیده شده جایزه داده می شود. توجه داشته باشید که حتما شرکت کنندگان را براساس رده سنی تقسیم بندی کنید تا رقابت منصفانه ای بوجود بیاید.

مابقی بسته پیشنهادی دهه فجر راه بیداری را اینجا مشاهده کنید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!