« جولیارابرتز » بازیگر برنده اسکار فاش کرد که در تمام ۳۵ سال تجربه کاری در عرصه فیلم و سینما، به انتخاب خودش در صحنه‌های برهنه بازی نکرده است.
به گزارش ایسنا، «جولیا رابرتز» بازیگر ۵۶ ساله آمریکایی در مصاحبه‌ای جدید عنوان کرد که در تمام طول دوران حرفه‌ای خود در سینما و تلویزیون به انتخاب خودش در صحنه‌های برهنه حاضر نشده است و گفت: «بدون اینکه قصد داشته باشم از انتخاب‌های دیگران انتقاد کنم، باید بگویم این انتخاب من بوده است که در فیلم‌ها برهنه نشوم یا خودم را در موقعیت‌هایی از نظر جسمی آسیب‌پذیر قرار ندهم».
 «رابرتز» همچنین عنوان کرد که از بازی در نقش‌های نژادپرستانه و صحنه‌های کاملا برهنه در بسیاری از پروژه‌های روی پرده خودداری کرده است و حتی در فیلم معروف «زن زیبا»، که نقش یک رو..س..پی را بازی می‌کرد، با لباس کاملا پوشیده در تمام صحنه‌ها مقابل دوربین رفت.
 این بازیگر برنده اسکار ابراز امیدواری کرد که بتواند نمونه‌ای برای زنان دیگری باشد که تحت فشار قرار می‌گیرند تا کاملا جلوی دوربین برهنه شوند.
 عالیه سادات: نپوشیدن، غیر فطری‌ترین نسخه تحمیل لیبرال‌ها به زنان دنیا بود.
غرب با فشار، رسانه ، پرداخت پول‌های هنگفت به زنان هالیو‌ود، تحریف ادیان، سعی می‌کند تا برهنگی را به دنیا تحمیل کند. اما این مساله فطری است. او شاید در مقطعی موفق شود، اما روزی فطرت‌ها بیدار شده و به حقیقت الهی خود عمل خواهد کرد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!