فشار حد اکثری ،حضور حداقلی
جبران عدم موفقیت فشار حداکثری ،باتبلیغ حضور حداقلی کمپین فشار حداکثری روی ایران هنوز ادامه دارد رسانه ها اگر درباره تحریم ها حرف میزنند بیشتر از عوامل خارجی آن صحبت می‌کنند.
اما کد خدا دستیارانی دارد که کارشان از خود اوهم سخت تر است یعنی جنایت زدایی از تحریم ها ،برای این دستیاران، اقتصاد معیشت و حتی سلامتی مردم خودشان اصلا مهم نیست آنها حاضرند برای رسیدن به اهداف شخصی و گروهی خود همه را فدا کنند یکی از آنان رضا پهلوی است که چندی پیش در مصاحبه با ((نیوز ویک)) گفت مردم علیه تحریم ها شعار نمی‌دهند.
او صراحتا معتقد است که مردم ایران نباید علیه تحریم ها حرفی بزنند ،همین حرف را مزدوران اسرائیلی و آمریکایی مخالف جمهوری هم می‌زنند .
در دی ماه سال ۱۳۹۵چهره فعال اپوزیسیون به ترامپ نامه زدند و خواستار این شدند که جمهوری اسلامی را بیشتر تحریم کنند .
آن ها در این نامه خواستند که وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدید علیه ایران را به اجرا در آوردند ،اکنون نیز عده ای از به اصطلاح وطن دوستان به بایدن نامه ای نوشتن و خواستار تحریم های بیشتر علیه ایران شدند .
در کمپین تحریم ایران نام چهره های آشنای دیگری هم به چشم میخورد .شیرین عبادی دارنده ی جایزه ی موسوم به صلح نوبل در سخنرانی در پارلمان کانادا از دنیا میخواهد به ایران فقط اجازه ی مبادله غذا و دارو داده بشود .
البته اپوزیسیون خیلی وقت ها هم نتوانسته حرف دلش را نگوید مثلا این کارشناس محبوب بی بی سی فارسی که در برنامه ی صفحه ۲ شبکه یکباره بند را آب میدهد و آنچه باید مخفی بماند را این طور علنی میکند .
کارشناس بی بی سی فارسی:اگر کسی واقعا هدفش تغییر رژیم جمهوری اسلامی هست با تحریم و موشک نمی شود!!!
سپاه حامیان تحریم ایران فقط به این چند نام محدود نمی شود اما آنچه مهم است این تحریم ها قرار نیست در حوزه ی اقتصادی بماند بااین که در ظاهر میان تحریم انتخابات و تحریم اقتصادی رابطه ای حس نمی‌شود.
اما با کمی دقت میتوان فهمید که این دو نمایش یک تهیه کنند و کارگردان دارد با بازیگرانی مشخص و تیک آبی دار تیم تحریم اقتصادی حالا پروژه جدیدی دارند و قرار است که انتخابات کشور را تحریم کنند وقتی تهیه کنندگان و کارگردان یکی باشد سپس هدف هم یکی است همان کسانی که ایران را تحریم اقتصادی کردند و حالا خواستار تحریم انتخابات هستند، جماعت اپوزیسیون همان کاری که با فشار حد اکثری نتوانست بکند را می خواهند با حضور حداقلی مردم پای صندوق های رأی جبران کند همان ها که تحریم اقتصادی مان کردند و بر طبل آن کوبیدن اکنون بر شیپور تحریم و بی رونقی انتخابات می دهند .

امکان ارسال نظر وجود ندارد!