به مردم برگردیم
صحبت های جالب بهادری جهرمی سخنگوی دولت :اگر مسائل کشور را به خارج از کشور گره بزنیم یعنی به مردم برای حل مسائل اعتماد نداریم این عامل باعث کاهش مشارکت مردم و نا امیدی است .
علی بهادری جهرمی در نشت خانه گفت و گوی انتخابات دانشگاه تهران:فرصت ها مردم هستند .به مردم برگردیم نگوییم شما هیچ کاره حل مشکلات هستید بلکه حل مشکل از خارج از مرز هاست.
رهبر عزیز انقلاب در طی این سالیان در فرموده های خویش بسیار بر تکیه کشور به نیروهای جوان داخلی تاکید کرده اند و ریشه حل مشکلات کشور را از درون خود کشور با به کار گیری نیرو های داخلی خود مردم دانسته اند .
ایشان در فرمایشات خود استفاده از ظرفیت کم نظیر نخبگان و دانش بنیان ها و اساتید کشور در حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه را واجب دانسته اند .واشتباه دانستن این عقیده که حل مشکلات کشور از بیرون آن است تاکید کرده اند .
همیشه اعتماد و خودباوری نتیجه مثمر ثمری برای تمام کشور هایی که در جهان به خود اتکایی رسیده اند داشته است هیچ گاه هیچ کشوری با کمک گرفتن تام و تمام از بیگانگان به پیروزی و پیشرفت نرسیده است .
نتیجه خودباوری و اتکا به نیروی داخلی و جوانان نخبه و نیروی انسانی داخلی و مشارکت همه آحاد جامعه همیشه نتیجه ی مطلوبی به همراه داشته است .
در کشور خودمان هم میتوانیم نمونه هایی از اتکا به داخلی با عمل و پشت کار و توکل به خداوند را مشاهده کنیم .
ساخت موشک های قاره پیمای امروز ما نتیجه ی پشت کار و تکیه به دانش بومی و از صفر شروع کردن کار های بزرگ است .
این فناوری عظیم که در دنیا کمتر کشور هایی قابلیت تولید و دانش آن را دارند ،
در زمان شهید تهرانی مقدم با امکانات زیر صفر شروع به رشد کردن کرد و الان شاخ و برگ های این دانش و پیشرفت عظیم را بعد از مدت چند سال مشاهده می‌ کنیم ،مادر علم موشکی از درجه صفر به جایگاهی رسیدیم که کشور های دیگر تقاضادارند ماهواره های کشورهای خودشان را در ایران به مدار بفرستند.
اگر مادر تمام مسائل اعتمادی که رهبری به شهید تهرانی مقدم کردند را مسئولین کشور به جوانان نخبه داشته باشند حتماً در تمام مشکلات به اذن الله در گام دوم انقلاب نیز پیروز هستیم ان شالله.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!