چه تقارن خاصی شده، ایام بعثت آخرین پیامبر تاریخ بشریت و آخرین انقلاب اسلامی ، در جهان!

چه شباهت‌های خاصی دارد بعثت رسول اکرم و قیام سید روح الله خمینی!

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی که تمام کلیشه‌های یک انقلاب را به‌هم ریخت…

انقلاب برای برپایی حکومت دینی
انقلاب برای برچیده شدن استعمار و استثمار
و ارائه الگوی سوم نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی…

اصلا مهم نیست جمعیت کفر و حرف‌هایش…
مهم این است که سیر تاریخ را که می‌خوانیم، می‌بینیم که از تاریخ صدر اسلام تا امروز، برنامه خداوند برای برپایی نظام توحیدی در سراسر جهان پرواضح به چشم می‌آید…
امام خمینی ( ره)دقیقا در زمان مناسبی در تاریخ آمده ،مثل روایتی که از پیامبر (ص)نقل شده است .در حدیثی آمده است که من در بهترین زمان تاریخ بشر آمده ام .
زمانی که پیامبر آمد .دوقدرت بر دنیا حاکم بودند نمیدانم آیا ابر قدر نامیده می‌شدند یاخیر امپراتوری پارس در شرق و امپراتوری روم در غرب در آن زمان باید بگوییم که دنیا در تاریکی بود ‌‌.و باریکه ای از نور در بیابان های عربستان آشکار شد در زمانی که به اوج رسید و در هم کوبنده دوقدرت شرق و غرب شد .
امام در زمانی مشابه آمد .وقتی که شما تسلط و ایدیولوژی را بر دنیا داشتید کاپیتالیسم در غرب و سوسیالیسم در شرق و بقیه دنیا مجبور بودند که ببینند متعلق به کدام تفکرند چون تا آن زمان دنیا را با آن دو تعریف کرده بودند .
کمونیسم بادین مشکل داشت و آن را به عنوان مواد مخدری برای مردم میداند .
امام آمد و معادله را عضو کرد .مااعتقادداشتیم که مذهب مواد مخدری برای مردم است اما مذهب شما مردم ایران نشان داد مذهبی است که مردم را بیدار می‌کند .
مواد مخدر وسیله ای است که مردم را بخواباند ،الان ما معتقدیم مذهب شما مردم را بیدار می‌کند .چرا که این همان مذهبی است که شما با آن انقلاب بر پا کردید .انقلاب به رهبری امام خمینی (ره )به ما میزان قدرت مردم را آموخت .که جاهای دیگر در خارج از ایران را بسیار مورد تاثیر قرار داد .
دلیل موفقیت امام این است که او اصولش را روی راستی قرار داد روی چیزی که در درست است .پیام درستی که خداوند متعال از طریق پیامبرش به همه مردم رساند.من شنیدم کسی می‌گفت که آنها به خمینی خودشان نیاز داشتند .توجه کنید دنیا فقط به یک خمینی نیاز داشت داشت که آن را به دست آورد است.
آنچه برای دنیا باقی مانده است این است که از آموزه های امام خمینی ره تبعیت کنند‌.
شما نمیتوانید از امام خمینی ره به عنوان رهبر سابق یارهبری قدیمی یاد کنید رهبری او همیشگی است .
شکر خدا او در حال حاضر سید علی خامنه ای (حفظه الله )را در مقام جانشینی خود دارد آموزه های امام امامه دارد همانند وقتی ایشان زنده بودند ‌‌.
رهبر معظم انقلاب:امام امام انقلاب بود قدرت های مادی هم که نسبت به امام همواره عصبانی بودند البته می هراسیدند امام بزرگوار بیشتر به خاطر این صفت بود صفت انقلابی گری.
از این جهت است که پیروان حق با جدیت و امید و آرامش و بدون توقف، شبانه‌روزی در تلاشند…

امکان ارسال نظر وجود ندارد!