آموزش امر به معروف به کودکان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر کرمی در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که امروز در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اقدامات موثری با همکاری اعضای شورا و ائمه جماعات در سطح استان برگزار شده است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه در راستای ترویج این فریضه در جامعه پوشش خبری مطلوبی در رسانه‌ها انجام شده است، عنوان کرد: به این منظور برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری مسابقات تلویزیونی، تجلیل از آمران و ناهیان از منکر و معرفی شهدای امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه اجرا شده است.

سردار کرمی از نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس کرمانشاه خبرداد و افزود: اجرای طرح یادآوران، برگزاری یادواره‌های حضرت علی اکبر(ع)، حضرت رقیه(س) و حضرت قاسم(ع)، همایش اصحاب رسانه و همایش ادارات و کارخانه‌ها از دیگر برنامه‌های این ستاد در استان است.

وی از برگزاری همایش ویژه سازمان‌های نظامی و همایش اصحاب رسانه خبرداد و عنوان کرد: به منظور آشنایی جوانان با این فریضه، کتاب‌هایی در این رابطه میان جوانان توزیع شد و دو پایان‌نامه و سه مقاله نیز در این موضوع در استان کرمانشاه تدوین شده است.

سردار کرمی از انعقاد تفاهم‌نامه با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به منظور ترویج این فریضه خبرداد و گفت: نشست‌هایی ویژه بانوان در مرکز و ۱۲ شهرستان برگزار شده و از شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر ادارات در مرکز و شهرستان‌ها به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف بازدید به عمل آمد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه بیان کرد: پنج معروف و شش منکر شناسایی و به استانداری کرمانشاه ارائه شده است که با ابلاغ به ادارات در یک مدت یک ساله معروفات در ادارات نهادینه و منکرات زدوده شود.

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیر سایت

شهید طهرانی مقدم

امکان ارسال نظر وجود ندارد!