???????? *راه بیداری ????????

???? انگلیس باخت،
به شکل تحقیر آمیزی هم باخت.*

???? انگلیس در بازی خود خواسته “توقیف نفتکشها”، از سوی ایران تحقیر شد. چنان که در دنیا به طعنه و تمسخر گفتند امپراتور سابق اقیانوس ها، اکنون به #بریتانیای_صغیر تبدیل شده است.

دزدان دریایی ملکه مانند راهزنان عمل کردند. انگلیسیها در حالی که طبق توافق بین المللی برجام، متعهد به مقابله با تحریم های نفتی ایران بودند، نفتکش حامل نفت ایران را توقیف کردند؛ اما امروز که مجبور شدند پس از تحمل خفت و حقارت، آن را آزاد کنند، سعی کردند لباس حقوقی به ماجرا بپوشانند و مسئولیت کار را به گردن دولت محلی جبل الطارق که مستعمره اشغالی خود آنهاست، بیندازند!

دیوان عالی جبل الطارق نیز با وجود درخواست آمریکا برای ادامه توقیف نفتکش «گریس ۱»، به آزادی این کشتی حکم داد.

انگلیس نمی توانست انتهای این مسیر ادامه دار و و پر خسارت را باز بگذارد و مجبور شد از خبط بزرگ خود عقب نشینی کند. بی تردید، ایران پس از این هم به هر کشور و به هر میزان که اراده کند، نفت خواهد فروخت و انگلیس دیگر غلط مشابهی را تکرار نخواهد نکرد؛ چرا که بسیاری از منافع راهبردی اش در تنگه هرمز و حیثیت لگد مالش، همچنان زیر پنجه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

انگلیس باخت، به شکلی تحقیر آمیز هم باخت. بقیه توجیه ها باد هواست. حکایت انگلیس، حکایت نوچه کتک خورده و لت و پار شده فیلم قیصر است؛ “چشامو باز کردم دیدم مریض‌خونه ام. حالا ما به همه گفتیم زدیم، شمام بگین زده، آره، خوبیت نداره. واردی که!”
#محمد_ایمانی

#نفتکش_ایرانی
#منطق_مقاومت
#ملکه_انگلیس

با ما همراه شوید????

بله:
ble.im/join/YjIzYzU0N2
سروش:
sapp.ir/rahe_bidari
ایتا:
https://eitaa.com/rahe_bidari
اینستاگرام:
instagram.com/rahebidari_ir
سایت:
www.rahebidari.ir

امکان ارسال نظر وجود ندارد!