???????? *راه بیداری* ????????

???? *سند ۲۰۳۰ از دید یک سازمان
بشر دوستانه مسیحی_آمریکایی*

???? «سازمان بین­‌المللی دیده­‌بان خانواده» با انتشار بیانیه‌ای در قبال سند ۲۰۳۰ یونسکو موضع‌گیری کرده است.

سازمان family watchinternational) ،fwi) یک سازمان مسیحی آمریکایی است که با هدف آموزش عمومی و سیاستگذاری درباره نقش مرکزی خانواده و حمایت از زنان، کودکان و خانواده‌ها در سطح بین‌المللی، ملی و محلی تأسیس شد.

fwi که تلاش وسیعی در عدم تصویب این سند در سازمان ملل داشته، اعلام کرد هر چند در سند ۲۰۳۰ به ظاهر شعار احترام به قوانین سایر کشورها داده شده ولی اصل این سند آزادتر شدن تبلیغات همجنس بازی و رشد آن در مدارس جهان است و مهمتر از آن به هدف ایجاد محیطی مناسب برای گرایش‌های آزادی جنسی در دوران مدرسه نوشته شده است.

سازمان fwi می‌گوید این سند به دنبال آن است که روابط جنسی دانش‌آموزان و حتی مسائلی مثل سقط جنین را به موضوعی عادی تبدیل کند و در برابر هر نوع محدودیت و ممنوعیت آزادی ارتباطات نامشروع در مدارس بایستد و در واقع به یک آزادی در سطح بین‌الملل برسد!

این سازمان با انتشار نامه‌ای خطاب به دولت‌ها و حکومت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در سراسر جهان، نسبت به پیاده‌سازی و ترویج برنامه‌های آموزشی جامع جنسی به کودکان بی‌گناه، در قالب سند یکی از آژانس‌های زیر مجموعه سازمان ملل، عمیقاً ابراز نگرانی کرده است.

#سند۲۰۳۰
#سبک_زندگی

با ما همراه شوید????

بله:
ble.im/join/YjIzYzU0N2
سروش:
sapp.ir/rahe_bidari
ایتا:
https://eitaa.com/rahe_bidari
اینستاگرام:
instagram.com/rahebidari_ir
سایت:
www.rahebidari.ir

امکان ارسال نظر وجود ندارد!