???????? *راه بیداری* ????????

???? *فرزندآوری یک مجاهدت بزرگ است*

???? «ما با خطاهایی که داشتیم، با عدم دقت هایی که از ماها سر زده، یک برهه ای در کشور ما متأسفانه این مسئله مورد غفلت قرار گرفت و ما امروز خطراتش را داریم می بینیم؛ که من بارها این را به مردم عرض کرده ام: پیر شدن کشور، کم شدن نسل جوان در چندین سال بعد، از همان چیزهایی است که اثرش بعداً ظاهر خواهد شد؛ وقتی هم اثرش ظاهر شد، آن روز دیگر قابل علاج نیست؛ اما امروز چرا، امروز قابل علاج است.

فرزندآوری یکی از مهم ترین مجاهدت های زنان و وظایف زنان است؛ چون فرزندآوری در حقیقت هنر زن است؛ اوست که زحماتش را تحمل می کند، اوست که رنج هایش را می برد، اوست که خدای متعال ابزار پرورش فرزند را به او داده است. خدای متعال ابزار پرورش فرزند را به مردها نداده، در اختیار بانوان قرار داده؛ صبرش را به آنها داده، عاطفه اش را به آنها داده، احساساتش را به آنها داده، اندامهای جسمانی اش را به آنها داده؛ در واقع این هنر زن ها است. اگر چنانچه ما اینها را در جامعه به دست فراموشی نسپریم، آن وقت پیشرفت خواهیم کرد.»
رهبر انقلاب ۱۱ / ۲ / ۹۲

داده‌های مرکز چشم‌انداز جمعیتی جهان وابسته به سازمان ملل نشان می‌دهد طی چهار دهه آینده، ترکیب سنی جمعیت در ایران در مقایسه با دیگر کشورهای خاورمیانه با سرعت بیشتری رو به پیری می‌‌رود به طوری که در سال هزاروچهارصدوسی و نه میانگین سنی جمعیت ایران چهل و هفت سال خواهد بود. اینجاست که دلمان باید برای خودمان بسوزد نه فرزندانمان که خاله و عمه و عمو ندارند

#فرزند_آوری
#سبک_زندگی
#جمعیت

با ما همراه شوید????

بله:
ble.im/join/YjIzYzU0N2
سروش:
sapp.ir/rahe_bidari
ایتا:
https://eitaa.com/rahe_bidari
اینستاگرام:
instagram.com/rahebidari_ir
سایت:
www.rahebidari.ir

امکان ارسال نظر وجود ندارد!