آخرین مطالب

عضویت در سامانه پیامکی با ارسال «عضویت» به 09199380946

سواد رسانه ای:روشهای اقناع(۱)

سواد رسانه ای:روشهای اقناع(۱)

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆

🔷 *سواد رسانه ای*
📗 *مبحث دوم:تکنیکهای اقناع*
📣 *بخش ۲٫۲٫ مهمترین روشهای اقناع*

🤩 ۱٫ گواهی دادن ستاره ها، نخبگان و مردم عادی: این فن، پای فرد سومی را به میان می­­کشدتا گیرنده پیام آن چه را هدف نویسنده بوده است، راحت­تر بپذیرد.
مثال:استفاده از سلبریتی ها برای تبلیغ کالا، استفاده از صحبت های دندانپزشکان در تبلیغ خمیردندان. بیان نظر مردم عادی درباره یک پودر ماشین لباسشویی و ..
😍 ۲٫ استفاده از زیبایی: افراد زیبا، برای جذب و جلب توجه شما الگوی خوبی هستند.
😄 ۳٫ طنز: بسیاری از پیام های رسانه ای از این شیوه استفاده می کنند تا توجه ما را بیشتر به خود جلب کنند، و از این راه موجب شوند تاپیام آن ها با احساسی خوب و مفرح در ذهن ما همراه شود.
😧 ۴٫ ترس: رسانه با استفاده از فن ترس تلاش می کند تا شما را از مفهومی نهی کند و شما را به سمت پذیرش مفهومی هدایت کند.
بسیاری از افراد معتقدند که بهترین روش برای وادار کردن مردم به تغییر دادن نگرش ها و رفتارهای شان این است که آنها را از پیامدهای تغییر ندادن بترسانید.
جملات روی پاکت سیگار:
“سیگار کشیدن شما را می کشد”.
یا تبلیغات تلویزیون :
فقط تا دو روز فرصت شرکت در قرعه کشی را دارید.
#سواد_رسانه_ای
*گزیده ای از دوره آموزشی راه بیداری (دکتر مدرسی)*

با ما همراه شوید🔻

بله:
ble.im/join/YjIzYzU0N2
سروش:
sapp.ir/rahe_bidari
ایتا:
https://eitaa.com/rahe_bidari
اینستاگرام:
instagram.com/rahebidari_ir
سایت:
www.rahebidari.ir

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


6 − 1 =

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>