همسر شهید احمدی روشن با اشاره به اینکه برگزاری همایش «دختران انقلاب» در میان مخالفت‌ها و دشمنی‌ها باعث پیچیده شدن صدای دختران انقلاب در ایران و جهان شد، گفت: این نتیجه خدعه دشمنان داخلی و خارجی در برابر حقانیت اسلام است و با تکرار این حرکت‌های مردمی نتیجه خواهیم گرفت.

فاطمه بلوری کاشانی، همسر شهید احمدی روشن در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس درباره بازخورد برگزاری همایش «دختران انقلاب» گفت: برگزاری این همایش در میان مخالفت‌ دشمنان داخلی و خارجی و استقبال بی‌نظیر مردم نشان از حقانیت انقلاب اسلامی است و باید خیلی زودتر از اینها به فکر برگزاری چنین همایش‌هایی می افتادیم.

وی با تاکید بر اینکه بهتر از برگزاری این چنین مراسم‌هایی در نقاط مختلف تهران و دیگر شهرها ادامه داشته باشد، اظهار داشت: اگر برگزاری چنین برنامه‌هایی را ادامه دهیم و تامین محتوای خوبی برای آن داشته باشیم مسلما بازخورد خوبی خواهیم داشت.

همسر شهید احمدی روشن با اشاره به اینکه همایش دختران انقلاب کاملا مردمی برگزار شد، بیان داشت: اما این همایش مردمی با مخالفت‌ها دشمنان خارجی و غرض‌ورزی داخلی‌ها مواجه شد که این مساله نشان از حقانیت راهی است که برگزار کنندگان آن پیش گرفته اند.

وی پیچیده شدن صدای دختران انقلاب در ایران و جهان را هم نتیجه خدعه دشمنان داخلی و خارجی در برابر تفکر انقلاب اسلامی دانست و گفت: با تکرار این حرکت‌های مردمی نتیجه خواهیم گرفت.

مبنع : خبرگراری فارس

http://fna.ir/bna3hl

امکان ارسال نظر وجود ندارد!