جلسه هفتم آموزشی «هنر تذکر زبانی» گروه راه بیداری، در غرب تهران، مسجد امام صادق علیه السلام (فلکه دوم صادقیه) روز چهار شنبه ۵ خرداد ماه ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶ با قرائت قرآن آغاز شد.

ساعت اول استاد جباری به لزوم احیای امر به معروف اشاره کردند که بدون آن، هر کار فرهنگی بی ثمر خواهد بود؛ چرا که اگر ظرف جامعه آلوده باشد، هرچه غذای پاکیزه به آن تزریق شود، بی فایده خواهد بود.

ایشان در ادامه با اشاره به لزوم وقت گذاری در این مسیر، تأکید کردند که این وقت باید از زمان اصلی افراد و نه از زمان مرده باشد تا کاری ثمربخش ارائه شود.

استاد جباری با انتقاد از کسانی که به بهانه مشغولیت های دیگر از جمله درس و کار و … ، از حضور در این جلسات که وقت زیادی هم نمی گیرد ، سر باز میزنند، این پرسش را مطرح کردند کهجاهدوا بأموالهم و أنفسهم” کجا باید عمل شود؟ سختی دینداری آخرالزمان کی باید درک شود؟

در پایان ایشان یادآور شدند که قیمت ما نزد خدا به اندازه دغدغه ای است که داریم و  سختی ای که در مسیر این دغدغه متحمل میشویم. بزرگترین دغدغه یک مسلمان شیعه ظهور امام زمان عج است و ظهور رخ نمیدهد، مگر زمانی که مردم برای احیای دین خدا قبول سختی کنند.

ساعت دوم که به ادامه مبحث هنر تذکر زبانی اختصاص داشت، دکتر عبدی به چگونگی برخورد با انواع مختلف منکر بدحجابی پرداختند.

ساعت ۱۹ کلاس به پایان رسید.

لازم به ذکر است که کارگاه آموزش عملی برای آموزش دیدگان کلاسهای تئوری در دو نوبت قبل و بعد کلاس تئوری برگزار شد.

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیر سایت

شهید طهرانی مقدم

امکان ارسال نظر وجود ندارد!