جانشین معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت: رئوس برنامه‌های سال ۹۴ در خصوص امر به معروف و نهی از منکر سازمان‌های نظامی و قضایی سراسر کشور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد احیاء مرکز، حجت الاسلام و المسلمین مقدسی، جانشین معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیاء گفت: در همایش روسای قضایی نیروهای مسلح کل کشور که در استان قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهرامی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و معاونان سازمان های نظامی و قضایی سراسر کشور برگزار شد،  رئوس برنامه های سال ۹۴ در خصوص امر به معروف و نهی از منکر سازمان های نظامی و قضایی سراسر کشور اعلام شد.
وی در ادامه با اشاره به تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد در سال آینده فعالیت های جدی تری در مورد امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح و قوه قضاییه به ویژه در ارتباط با مسابقات قرآنی با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر انجام پذیرد.
مقدسی همچنین رئوس این برنامه ها را برشمرد و اظهار کرد: پیگیری تشکیل شعب ویژه امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری استان ها، پیگیری و معاضدت قضایی آمران به معروف و ناهیان از منکر به ویژه پرونده های بلاتکلیف و پیگیری تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر یگان های استانی نیروهای مسلح از جمله برنامه های آتی نیروهای مسلح است.
جانشین معاونت سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر افزود: پیگیری آموزش همگانی امر به معروف و نهی از منکر ویژه سربازان و افسران وظیفه، کادر نظامی و فرماندهان و تشویق ۵ نفر از فرماندهان نظامی و انتظامی، قضات و مدیران دستگاه قضایی استان های فعال طبق دستورالعمل از دیگر برنامه ها است.

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیر سایت

شهید طهرانی مقدم

امکان ارسال نظر وجود ندارد!