1393-6-30 parcham_ l این روزها زمانی که از کنار تئاتر شهر در قلب پایتخت رد می‌شویم به سادگی و راحتی می‌توان اهتزار پرچم آمریکا در این مجموعه فرهنگی را مشاهده کرد!!!

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، تئاتر شهر مکانی است در مرکز تهران که شاید در تمام سال های بعد از انقلاب انتظار رفته است که بهترین فضا را برای اعتلای هنر انقلابی و اسلامی فراهم آورد، اما همیشه حاشیه های تلخ این سالن تئاتر بر کار هایش  پیشی گرفته است.

از برگزاری تئاتر های مسئله دار  و عزل و نصب های تائتر شهر گرفته تا انتقاد های مردمی نسبت به این سالن تئاتر همگی نشان دهنده این است که شاید تاکنون مدیریت انقلابی در این سالن وجود نداشته است.

اما  اقدام جدید تائتر شهر که بهت و حیرت را در چهره عابران پیاده نشانده این است که  این روزها زمانی که از کنار تئاتر شهر در قلب پایتخت رد می‌شویم به سادگی و راحتی می‌توان اهتزار پرچم آمریکا در این مجموعه فرهنگی را مشاهده کرد!!!

این اقدام در حالی رخ داده است که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فعالان سیاست خارجی کشور فرمودند: دو استثناء در روابط با کشورها وجود دارد: رژیم صهیونیستی و امریکا.

1393-6-30 parcham

منبع: شهدای ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیر سایت

شهید طهرانی مقدم

امکان ارسال نظر وجود ندارد!