آخرین مطالب

عضویت در سامانه پیامکی با ارسال «عضویت» به 09199380946

آموزش

دوره فشرده مقدماتی امر به معروف و نهی از منکر راه بیداری

گونه در انتخاب فرد صالح اثرگذار باشیم؟؟؟ 🔆دوره آموزشی راه بیداری با موضوع امر به معروف، نهی از منکر و مطالبه گری از مسئولین ❓برای امر به معروف و نهی از منکر مسئولین از کجا شروع کنیم؟ 🔹 فکر موثر 🔹کار موثر ✅ دوره آموزشی فشرده *۲* جلسه 🗓 جلسه اول : جمعه *۸ آذر ماه* 🗓 جلسه دوم : ... ادامه مطلب »

بی تفاوت نباشیم

  🔆🔅 *راه بیداری 🔅🔆 🔷 بی تفاوت نباشیم* 🔆 با سکوت خود در خطای دیگران شریک می شویم. با ما همراه شوید🔻 بله: ble.im/join/YjIzYzU0N2 سروش: sapp.ir/rahe_bidari ایتا: https://eitaa.com/rahe_bidari اینستاگرام: instagram.com/rahebidari_ir سایت: www.rahebidari.ir ادامه مطلب »

پیش به سوی خوبی‌ها

  🔆🔅 * راه بیداری 🔅🔆 🔷 پیش به سوی خوبی‌ها* 🔆 چگونه امر به معروف و نهی از منکر کنیم؟ ✅ ۱۷ توصیه امام خامنه ای برای بالا رفتن از نردبان امر به معروف و نهی از منکر. با ما همراه شوید🔻 بله: ble.im/join/YjIzYzU0N2 سروش: sapp.ir/rahe_bidari ایتا: https://eitaa.com/rahe_bidari اینستاگرام: instagram.com/rahebidari_ir سایت: www.rahebidari.ir ادامه مطلب »

برگزاری جلسه چهارم دوره مقدماتی جدید تشکل راه بیداری

🔆🔅🔆🔅🔆🔅 🔅🔆 🔆 جلسه چهارم #دوره_مقدماتی_جدید تشکل #راه_بیداری در روز سه شنبه ۹۸/۰۵/۰۸ در منطقه صادقیه برگزار شد. با ما همراه شوید🔻 بله: ble.im/join/YjIzYzU0N2 سروش: sapp.ir/rahe_bidari ایتا: https://eitaa.com/rahe_bidari اینستاگرام: instagram.com/rahebidari_ir سایت: www.rahebidari.ir ادامه مطلب »

سواد رسانه ای: روشهای اقناع(۵)

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 *🔷 سواد رسانه ای 📚مبحث دوم: تکنیکهای اقناع 📣بخش ۲٫۲٫ روشهای اقناع(۵)* ۷⃣۱⃣ ارائه راه حلهای ساده: در عصر کنونی متغیرهای زیادی در مسائل و مشکلات، دخیل هستند و حل آنها پیچیدگیهای فراوانی دارد. این مساله باعث ایجاد اضطراب و نگرانی می شود. از این رو پیامهای رسانه ای سعی میکنند با ساده کردن موضوع و ... ادامه مطلب »

سواد رسانه ای: روشهای اقناع(۴)

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 *🔷 سواد رسانه ای 📚مبحث دوم: تکنیکهای اقناع 📣بخش ۲٫۲٫ روشهای اقناع(۴)* ۱۳. استقراء: گاهی اصحاب رسانه نتایج بزرگی را برپایه واقعیتهایی کوچک در پیام رسانه ای خود ترسیم میکنند. چون واقعیتهای کوچک برای ما ملموس و زنده هستند، راحتتر آن نتایج بزرگ را می پذیریم. مخصوصا وقتی که نتایج بدست آمده متناسب با آرزوهای ما ... ادامه مطلب »

سواد رسانه ای: روشهای اقناع (۳)

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 🔷 *سواد رسانه ای* 📚 *مبحث دوم: تکنیکهای اقناع* 📣 *بخش ۲.۲. روشهای اقناع(۳)* ۹⃣ادعاهای آشکار و مستند: بعضی پیام های رسانه ای مستقیما با سند و مدرک و آشکار، ادعاهایی قابل آزمایش را مطرح می کنند تا توجه شما را جلب کنند.  البته گاهی اوقات برخی ادعاهای آشکار بطور زیرکانه ای سعی میکنند روشهایی را ... ادامه مطلب »

سواد رسانه ای: روشهای اقناع(۲)

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 🔷 *سواد رسانه ای 📚مبحث دوم: تکنیکهای اقناع 📣بخش ۲.۲. روشهای اقناع(۲) * ۵⃣ تداعی: در این روش سعی می­شود تا پیوندی بین یک فکر، نظر، محصول،‌ خدمت، یا هر چیز دیگر با آرزو­ها، امیال، غرایز و احساسات مطلوب انسانی مانند زیبایی، امنیت، حریم خصوصی،‌ موفقیت، سلامت، تفریح، شادی و… در ذهن مخاطب هدف خود ایجاد ... ادامه مطلب »

سواد رسانه ای:روشهای اقناع(۱)

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 🔷 *سواد رسانه ای* 📗 *مبحث دوم:تکنیکهای اقناع* 📣 *بخش ۲٫۲٫ مهمترین روشهای اقناع* 🤩 ۱٫ گواهی دادن ستاره ها، نخبگان و مردم عادی: این فن، پای فرد سومی را به میان می­­کشدتا گیرنده پیام آن چه را هدف نویسنده بوده است، راحت­تر بپذیرد. مثال:استفاده از سلبریتی ها برای تبلیغ کالا، استفاده از صحبت های دندانپزشکان در ... ادامه مطلب »