آخرین مطالب

عضویت در سامانه پیامکی با ارسال «عضویت» به 09199380946

آموزش

برگزاری جلسه چهارم دوره مقدماتی جدید تشکل راه بیداری

A+ Gallery_29

🔆🔅🔆🔅🔆🔅 🔅🔆 🔆 جلسه چهارم #دوره_مقدماتی_جدید تشکل #راه_بیداری در روز سه شنبه ۹۸/۰۵/۰۸ در منطقه صادقیه برگزار شد. با ما همراه شوید🔻 بله: ble.im/join/YjIzYzU0N2 سروش: sapp.ir/rahe_bidari ایتا: https://eitaa.com/rahe_bidari اینستاگرام: instagram.com/rahebidari_ir سایت: www.rahebidari.ir ادامه مطلب »

سواد رسانه ای: روشهای اقناع(۵)

A+ Gallery_9

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 *🔷 سواد رسانه ای 📚مبحث دوم: تکنیکهای اقناع 📣بخش ۲٫۲٫ روشهای اقناع(۵)* ۷⃣۱⃣ ارائه راه حلهای ساده: در عصر کنونی متغیرهای زیادی در مسائل و مشکلات، دخیل هستند و حل آنها پیچیدگیهای فراوانی دارد. این مساله باعث ایجاد اضطراب و نگرانی می شود. از این رو پیامهای رسانه ای سعی میکنند با ساده کردن موضوع و ... ادامه مطلب »

سواد رسانه ای: روشهای اقناع(۴)

IMG_20190616_115101

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 *🔷 سواد رسانه ای 📚مبحث دوم: تکنیکهای اقناع 📣بخش ۲٫۲٫ روشهای اقناع(۴)* ۱۳. استقراء: گاهی اصحاب رسانه نتایج بزرگی را برپایه واقعیتهایی کوچک در پیام رسانه ای خود ترسیم میکنند. چون واقعیتهای کوچک برای ما ملموس و زنده هستند، راحتتر آن نتایج بزرگ را می پذیریم. مخصوصا وقتی که نتایج بدست آمده متناسب با آرزوهای ما ... ادامه مطلب »

سواد رسانه ای: روشهای اقناع (۳)

IMG_20190602_100009

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 🔷 *سواد رسانه ای* 📚 *مبحث دوم: تکنیکهای اقناع* 📣 *بخش ۲.۲. روشهای اقناع(۳)* ۹⃣ادعاهای آشکار و مستند: بعضی پیام های رسانه ای مستقیما با سند و مدرک و آشکار، ادعاهایی قابل آزمایش را مطرح می کنند تا توجه شما را جلب کنند.  البته گاهی اوقات برخی ادعاهای آشکار بطور زیرکانه ای سعی میکنند روشهایی را ... ادامه مطلب »

سواد رسانه ای: روشهای اقناع(۲)

IMG_20190602_100717

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 🔷 *سواد رسانه ای 📚مبحث دوم: تکنیکهای اقناع 📣بخش ۲.۲. روشهای اقناع(۲) * ۵⃣ تداعی: در این روش سعی می­شود تا پیوندی بین یک فکر، نظر، محصول،‌ خدمت، یا هر چیز دیگر با آرزو­ها، امیال، غرایز و احساسات مطلوب انسانی مانند زیبایی، امنیت، حریم خصوصی،‌ موفقیت، سلامت، تفریح، شادی و… در ذهن مخاطب هدف خود ایجاد ... ادامه مطلب »

سواد رسانه ای:روشهای اقناع(۱)

IMG_20190602_100517

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 🔷 *سواد رسانه ای* 📗 *مبحث دوم:تکنیکهای اقناع* 📣 *بخش ۲٫۲٫ مهمترین روشهای اقناع* 🤩 ۱٫ گواهی دادن ستاره ها، نخبگان و مردم عادی: این فن، پای فرد سومی را به میان می­­کشدتا گیرنده پیام آن چه را هدف نویسنده بوده است، راحت­تر بپذیرد. مثال:استفاده از سلبریتی ها برای تبلیغ کالا، استفاده از صحبت های دندانپزشکان در ... ادامه مطلب »

دامنه واجب فراموش شده

SEYYED_ALI_KHAMENEHEI_-_LEADER_OF_IRAN

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆 🔷 *دامنه واجب فراموش شده* 🔆«امروز فقط جنگ نظامی نیست؛ اما همه تهاجم های دیگر، با شدّت کم سابقه ای وجود دارد. در مقابل این تهاجم، این جامعه اسلامی، باید زنده، هوشیار، آسیب ناپذیر، پرامید، آماده مقاومت، آماده ضربه زدن و به صورتِ یک موجود زنده مقاوم بماند و مقاومت کند. این، چگونه ممکن است؟ این ... ادامه مطلب »

سواد رسانه ای: بخش ۱٫۲٫ زبان اقناع چیست؟

سواد رسانه

سواد رسانه ای:  مبحث دوم: اقناع مخاطب و تکنیکهای آن بخش ۱٫۲٫ زبان اقناع چیست؟ هدف اغلب رسانه ها این است که مخاطبان خود را قانع کنند که به چیزی اعتقاد پیدا کنند و یا کاری را انجام دهند. بنابراین سعی میکنند با هرروشی پیام هایی تولید کنند که قانع کننده باشد. فیلمهای هالیوودی با هزینه های سنگین میخواهند بیننده ... ادامه مطلب »

راهکار شیوع خیر و محدود کردن شر و بدی در جامعه

اگر معنای امر به معروف و نهی از منکر و حدود آن برای مردم روشن بشود، معلوم خواهد شد یکی از نوترین، شیرین ترین، کارآمدترین و کارسازترین شیوه های تعامل اجتماعی، همین امر به معروف و نهی از منکر است . و بعضیها دیگر درنمی آیند بگویند «آقا! این فضولی کردن است »!. نه، این همکاری کردن است؛ این نظارت ... ادامه مطلب »